torsdag 26 november 2009

Lite mycket nu...

Nu har jag varit i Uppsala två dagar på utbildning. Här hemma byter vi bara av varandra, mannen var borta förra veckan och när han kom hem så åkte jag iväg. Jag klev upp klockan fem på morgonen för att ta ett tidigt flyg, var på på utbildning hela dagen och sen en tuff dag därpå med mycket korvstoppning Var inte hemma förrän klockan 22 i går kväll, stupade i säng och sen upp på jobbet idag igen. Just nu är jag lite sliten om man säger så.

Det var dock lyx att få sova en hel natt utan att behöva upp och koka välling. Sen är det aldrig fel med hotellfrukost heller :)

I morgon har jag tagit en semesterdag och tanken var att jag skulle köpa julklappar men dagen är fullbokad med annat istället. På morgonen skall jag med Oscar på ett års kontroll, sen skall jag klippa och slinga håret och klockan 13 skall jag på begravning. Sen måste vi åka och köpa födelsedagspresenter och sen hämta barnen och göra middag. Klockan 18 skall Linus och Ida på disco och då tänkte jag passa på att baka till Oscars kalas på söndag.

Så min lediga dag lär vara ganska hektisk. Ta det lugnt får man väl göra när barnen flyttat hemifrån antar jag. Men jag skall inte klaga, jag har valt det här livet och jag skulle inte vilja byta. Bara sova lite mer kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar