fredag 10 juli 2009

Fiffa frillan och annat svammel..

Idag skall jag få fara ut...och då menar jag inte utomhus utan på något uteställe med några kompisar. Dricka något gott, sitta och surra... :)

Roligt!!! Händer ju inte så ofta.

Det är bara det att jag ligger lite efter med tvätten så jag har inget roligt att sätta på mig, men det får gå ändå. Får väl "fiffa" frisyren lite och kasta på mig lite piff i ansiktet, det ordnar sig nog.

Innan dess så skall jag röja här hemma och sen skall vi på ortopeden och kolla upp Idas gipsbandage som inte sitter så bra. Måste helghandla lite också...hmm..vad skall man äta i helgen då??..alltid lika svårt att hitta på något...

Det är lite av vad jag sysslar med idag. Mannen får semester idag också, vilket känns otroligt skönt för det betyder att jag får lite avlastning också eftersom vi då är två som kan tjata på barnen ;)

Nu har jag inte tid att blogga mer, hej svejs!

1 kommentar:

  1. Va kul !
    Skönt med miljö ombyte !
    Hoppas att du får en superkul kväll !
    Kram

    SvaraRadera