tisdag 24 februari 2009

Vuxenpoäng

220 spänn för några plastburkar! Man är väl lurad som alltid, men då är det Tupperware också.
Den längst ner är en vällingdoserare att ha i skötväskan. De två bakom är skålar som tål micron och är bra att servera barnmaten i när de börjar vara dags, och de två helgröna kan man ha tex kex och mackor i. Om några veckor skall det hållas Tupperware party hemma hos mig. Jajamensan jag blev lite lurad att ha ett hemma hos mig också. Nu är det bara att inse att jag är en vuxen på allvar. Vad är nästa steg, att jag börjar lösa melodikrysset på lördagar? ;)



3 kommentarer:

  1. ME LIKE the burks. Hmm har dom fått in så fina burkar nu.. Har haft 1 party o det är kul..
    Meh jag vill oxå köpa. Men tanten som har haft det dära tupperware är jobbig...
    Jag kommer omedelbart bums på partyt =)) *s* jag vill köpa burkar. Burkdags!

    SvaraRadera
  2. Hehehe..du är så välkommen på partyt!! Jag var lite orolig att ingen skulle vilja komma men nu vet jag ju ialla fall att du kommer ;)

    SvaraRadera
  3. Det där med vuxenpoäng är läskigt....... Det var ju fina färger på burkarna i alla fall! och de är ju säkert väldigt PRAKTISKA.

    SvaraRadera