onsdag 25 februari 2009

Dopklädsel

Att vara i en klädaffär med en bebis, en sjuk femåring och en make och försöka hitta något till dopet visade sig vara en utmaning, varför lär jag mig aldrig jag vet ju det!!!
Nåväl, detta blev det i alla fall. Hade inte tid att leta så mycket.
En jeansklänning till Ida med vita leggings till. Sen ville hon prompt köpa skorna så då fick hon det.

En klassisk skjorta till maken. Han provade bara en och sa sen att den här tar vi. Enkelt och snabbt, skönt med karlar ibland som inte är så petiga ;)


Jag köpte också en skjorta/blus och en "väst" till. Får se om jag har byxor eller kjol till, det får duga. Orkar inte leta efter något annat!!

Linus har vi köpt kläder till sen förut. Sen köpte jag tyg för att klä om köksstolarna med också. Bilder kommer senare då det är klart. Nu är det någon som ropar på mig för miljonte gången ikväll, vad less man blir..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar