torsdag 4 februari 2010

Allmänt svammel

Kikar in lite snabbt. Jag är egentligen för trött för att blogga men jag tänkte bara säga hej lite :).

Veckorna går rasande fort, jobb, jobb, jobb och däremellan så försöker man leva lite. I går hade jag en jättemysig kväll med min mamma. Käkade på Harrys (tack mamma för maten) och sedan gick vi och såg "Luftslottet som sprängdes" på bio. Så himla mysigt att bara vara med sin mamma sådär. Nästan som att vara med en kompis som man känner väl. Med mamma kan jag verkligen berätta allt.

I kväll har jag varit på ett "hudvårdsparty" typ som Tupperware fast med smink och hudvårdsgrejor. Vi gjorde som en spa behandling på händer och ansikte och fick prova på en massa saker. Så nu känner man sig sådär mjuk överallt och doftar underbart. Ida var med mig och hon tyckte också det var kul att få prova lite :) Oscar var väl inte så imponerad men satt mest och tittade.

I morgon är det fredag och det skall bli skönt med helg. Vi är alla förkylda här så det skall bli härligt att bara ta det lugnt. Vi har faktiskt inget planerat inför helgen.

På lördagkväll börjar Melodifestivalen, tjohoo! Jag älskar det. Jag vet..det är töntigt men jag skäms inte för det. Man kan gilla melodifestivalen fast man inte lyssnar på den typen av musik i vanliga fall. Skall bunkra upp med en massa mysigt. Ljus, vin och något gott. Hm, man kanske skall göra en smörgåstårta? Eller bara käka räkor? ostbricka? varma mackor? Ja, vi får se!

, nog med svammel, mot sängen nu. Kramis !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar