onsdag 17 februari 2010

Goda glassar och lite grönt

Här kommer lite bilder från häromdagen orkar inte skriva så mycket. Oscar på gröna mattan på sitt rum..
Det har kommit in lite grönt in på hans rum, en grönprickig gardin..

..och en grön prickig kudde till den gröna stolen. Grönt är skönt! :-)

Jag köpte glass från glassbilen häromdagen och hittade perfekta små glassar till Oscar. Smakar lite som smothie och är lagom stora för honom att äta upp. Nu kanske någon förfasar över att jag ger min ett åring glass men jag lovar att det händer inte särskilt ofta och eftersom Oscar har syskon så har han redan fattat att glass är något helt annat än tex en banan..

Oscar med sin lilla glass..
Ser ni vad liten den är jämfört med Idas normalstora glass..

Oscar bjuder tom av sin glass till Ida..

Hahaha..lite kul bild. Oscar ser busig ut och Ida ser ut som hon vore drogad..haha!

Glassen heter spookie tror jag det var och den är goda för vuxna också :-)

Det blir inte mer än så den här gången. Vi ses en annan dag!

1 kommentar:

  1. Så smart, det ska jag titta efter nästa gång glassbilen svischar förbi :)

    SvaraRadera