tisdag 16 februari 2010

Pizza på fettisdag

När jag läser en del av mina inlägg som jag gjort inser jag att jag skriver i all hast. Stavfel och konstigheter. Men så får det vara. Jag har inte tid att sitta och småtrixa med ord och sedan läsa flera gånger. Jag bara skriver och snabbt går det. Poff, poff ..så jag jag skickat iväg något som kom ur hjärtat just då. Så ni får ha lite överseende med ev stavfel och konstiga meningar ibland :-)

Idag är det fettisdag och jag och barnen skall fira men att gå och käka pizza på stan ikväll. Jag kände att det var dags att göra något kul. Mannen i huset kände sig krasslig så han skulle vara hemma istället. Kanske kikar vi lite i någon leksaksaffär eller går på biblioteket en stund innan vi åker hem också. Vi får se vad vi hinner.

Ja, det är vad vi gör ikväll. Sedan blir det hemåt och lägga barn och göra en tidig kväll. Jag känner mig ganska trött idag faktiskt, det har varit lite mycket med olika saker ett tag nu. Det tar energi och man blir trött. En resa utomlands vore inte helt fel! Måste kanske köpa en trisslott idag också ;-)

Nog svamlat för idag. Ha en bra fettisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar