fredag 12 februari 2010

Kritor och en ny tavla

Åhh, jag är så himla nöjd över min tavla som jag köpte på BOOM. Den kanske inte ser så speciell ut på bilden men den är jättefin i verkligheten. Som ett stort fotografi och dessutom så täckte den en massa spikhål som fanns på den där väggen. 349 kronor betalade jag vilket jag tycker är billigt.Tänk vad lite shopping kan göra en glad :-)


Har köpt lite kritor i veckan också för att Oscar skulle få prova på att rita lite. Han tyckte det var sisådär, men han satt stilla en stund så att jag kunde laga middagsmaten och det kan 20 kronor som kritorna kostade vara värt. Hahaha..snygg min :-)
(Som ni ser så sitter Oscar fortfarande i sele vid middagsbordet, för annars så står han upp i stolen eller så klättrar han upp på bordet).

Jag tyckte det var bra att kritorna gick att rita med i båda ändar. Det var inte så lätt för Oscar att bara rita på papperet, men några streck kom dit i alla fall :-)Ganska kul tror jag Oscar tyckte att det var ändå...
Får visa lite mer saker i morgon tänkte jag. Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar