lördag 2 januari 2010

Slöa familjen

Jag har inte fastnat i nyårsfirandet :)
Jag måste erkänna, jag har varit så lat här på slutet! Inte bloggat, inte fotat något. Det är olikt mig att inte göra nåt hela tiden. Jag är en person som inte vill att dagarna skall slösas bort. Näe, aktiviteter hela tiden. Det skall hända saker, och när jag är hemma så håller jag alltid på med nåt. Men inte den här jul och nyårshelgen. Jag har sovit länge på mornarna när det har varit mina sovmornar. Sen har jag inte stressat upp och iväg. Vi har tagit det ganska lugnt faktiskt och det är ganska olikt vår familj. Jag tror vi behövde det.

Men idag åkte vi i alla fall iväg till Nordmaling till syrran. Blev bjudna på mat och fick sniffa lite på lille Lukas som bara är några veckor gammal. Mysigt!
------------
Blir man lite rastlös så kan man alltid utmana maken med att skjuta pilbåge på Wii:et. Det tror jag föressten att jag skall gå och göra nu ...
Vi hörs hör ni! Nu skall jag ladda kameran så att det blir lite fler bilder här på bloggen framöver..
Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Detär skönt att vara slöööö ibland.. fast jag brukar vilja ha fart och fläkt runt omkring mig helst heeela tiden =). god fortsättning. jag har inte vare här inne på ett tag.. usch men min kära lilla dator blir kidnappad av en viss 12 åring... typ Amanda... mennu är den min =)) igen !! Kram

    SvaraRadera