onsdag 6 januari 2010

Bloggsvacka?

Jag har hamnat i en lite bloggsvacka tror jag. Vi är ju lediga och hemma hela familjen nu så tid finns ju för att blogga men lusten att skriva har liksom försvunnit. Det är som om jag inte har något att säga...ja, den kommer väl tillbaka får man hoppas.

Jag har funderat på om jag skall fortsätta blogga eller inte. Jag vill ju men tanken var ju att den skulle vara lite som en dagbok, och om jag knappt skriver nåt så blir det ju liksom inget...

Saken är den att jag älskar att skriva så detta är så olikt mig. Jag skall nog ge bloggen nån vecka till och se om det vänder. Förhoppningsvis så kommer det en massa bilder ur mitt liv snart men just nu är det lite stiltje, sorry!

3 kommentarer:

  1. Klart du ska fortsätta, så jag har något att läsa om dagarna. Om inte annat så kommer du att ångra dig sen, man behöver faktiskt inte skriva varje dag om man inte vill... Puss på dig

    SvaraRadera
  2. PLEEEEESIIIIIIIS !! Man behöver inte skliva det valje dag..... ibland orkar man bara inte. *S* Skliv näl du sänner föööööt. Klam klam och pössen
    // Johanna

    SvaraRadera
  3. Klart du ska ha den kvar! Vi är tre stycken minst som kommer titta in här regelbundet, och so what om det inte blir nytt med jämna mellanrum? Kram!

    SvaraRadera