onsdag 20 januari 2010

Liten uppdatering.

Hej och hå!

Här är det långt mellan inläggen. Vad händer i mitt liv då. Jo, jag jobbar och det är hur mycket som helst på jobbet. Man är ganska trött då man kommer hem. Oscar har en jobbig period nu, gnäller mycket så jag skyller på att det är tänder på gång eftersom han inte är sjuk eller något annat. Han har bara fyra tänder hittills så det är ju inte helt otroligt om det kommer fler.

Linus och Ida tog andra svininfluensasprutan igår och blev dåliga båda två. Huvudvärk, muskelvärk och illamående så de har varit hemma med sin pappa hela dagen. Ida tyckte det var riktigt jobbigt att ta sprutan den här gången och det krävdes lite övertalning. Hon blev lite ledsen också men det gick över vid saften och kexen efteråt. Jag hoppas de kan gå till skolan i morgon.

Jag och några mammor från jobbet tog en liten afterwork efter jobbet idag. Käkade en club sandwich på Bishops och tog ett glas vin och surrade lite. Var hemma vid 20.30..det behövs inte mer en onsdagskväll :)

Blir ingen bild i kväll för nu skall det läggas barn och sen blir det att krypa i säng själv.

Kramis!

2 kommentarer:

  1. Skönt med after work, bara sitta och singla =) Amanda tog sin 2;a spruta idag..
    Hon har jätteont i armen. Hoppas att det slutar där.
    Ha det såå bra..
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja här blev de sjuka alla tre efter sprutan... Cornelis kräktes och tjejerna fick fruktansvärt ont i huvudet. Jag har aldrig hört någon säga att de har haft ont huvudet förut, och så feber alla tre... Hoppas de är bättre i morrn. Sov Gott! KRAM

    SvaraRadera