tisdag 3 augusti 2010

Tisdag eftermiddag kl 16..

Vad händer hos oss just då?

Ida har sovit hos bästisen inatt och har just kommit hem. Linus har haft en "sova över kompis" som just åkt. Barnen är trötta och kollar Svambob medans de väntar middagen.

Såg ni föressten sänggaveln i skinn som jag och maken gjorde häromdagen. Den blev helt okej tycker jag :)

Jag håller föressten på att måla en byrå också. Är så less på ek så nu blir det vitt!

Mannen fick ett ryck och målar lite på huset. Vi ska även byta utomhusbelysningen till något snyggare. Gillar inte alls våra vita "gravlyktor". Oscar har hittat Idas Pet shop hus och leker lite med det. Eller nja, kanske mera kastar ut saker ur det....och lilla jag ska snart fixa mig lite för att åka och träffa två jobbarkompisar för lite snacks och vin. Nice! :)
Det var lite från oss. I morgon så blir det att packa husvagnen igen för vi åker iväg en liten tur på torsdag. Skall försöka komma ihåg att ta med kameran.
Kram Kram!

2 kommentarer:

  1. Alltså ni verkar ha det såå himla mysigt och så superbra... harmoniskt jaa .. Lööv it!

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna! Här är det inte alltid bara mys men jag kanske inte fotar ungarnas gräl så mycket :)

    /Uwis

    SvaraRadera