måndag 16 augusti 2010

2:a veckan.

Då börjar andra veckan av Oscars inskolning på dagis och jag vet inte riktigt vad jag ska säga än. Jag har inte lämnat honom ensam än. Det blir i morgon så vi får se hur det går. Man blir inte mindre nojig med tredje barnet verkar det som :)

Ida som tog hål i öronen förra måndagen har tappat sitt örhänge (som vi sedan hittade efter idogt letande) så det blir till att åka tillbaka till frisören och se vad vi ska göra nu. Hon har så ont i örat att jag inte får sätta tillbaka örhänget. Jag undrar hur detta ska gå.

I övrigt så har vi inte så mycket planerat. Ska försöka njuta av min sista vecka hemma. Lite bilder från i lördags kan jag bjuda på. Oscar och Ida kollar på Pippi Långstrump. Oscar har faktiskt blivit så stor att han kan sitta en liten stund och kolla tv nu. Med betoning på liten stund :)
Min ljuslockiga lilla kille. Själv har jag spikrakt hår så jag tycker det är så fint med lockigt!


(Kolla in morgonrocken A-K. Oscar älskar den)
---
Måste få passa på att säga Grattis till våra kompisar som gifte sig i lördags. I smyg bara sådär. Men god bröllopstårta blev vi bjudna på i går i alla fall :). Grattis Malin och Jocke!
---
Nu blir det kaffe. Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar