lördag 28 augusti 2010

Hej hej!

Passar bara på att säga hej!

Här är det lite långt mellan inläggen just nu men vardagen har liksom ramlat över oss. Skola, jobb, dagis, fotbollsträningar och så åkte jag till Uppsala här i veckan. Maken , Linus och Ida passade även på att åka till fjällen för fiske, kantarellplockning och korvgrillning Det blev en intensiv vecka som alltid i vårt liv.

Oscar på sin pappas rygg vid fjolårets resa till fjällen. Lite dåligt väder men mycket svamp hittade vi då i alla fall..

Den här helgen är jag ensam hemma med Oscar och när han sover så försöker jag hinna undan lite här hemma. Ändå måste jag säga att det är lättsamt med bara ett barn. För även om Linus och Ida är stora och duktiga så är det kompisar och träningar som man ska skjutsa dem till. Eller om dem är hemma så är det en hel del tjat från min sida att dem ska plocka upp efter sig osv. Därför måste jag säga att det känns otroligt lugnt och skönt att slippa just det en helg. Men visst saknar jag dem också.

Lite förändringar kommer att ske här på uwis och company framöver. Jag har funderat ett tag och snart ska jag berätta vad jag menar. Men till dess får jag passa på att önska trevlig helg!

Stora kramar från mig och Oscar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar