torsdag 27 maj 2010

Bvc och böcker

Det går inte att komma i säng på kvällarna! Att det ska vara så svårt. Men jag får sådan otrolig energi på kvällen, då sätter jag igång en massa projekt och på ett kick så är klockan 24 och man inser att man borde gått och lagt sig för länge sedan. På morgonen är jag sur som en citron för att jag inte har fått sova och så upprepas samma sak nästa kväll.

Dessutom så beställde jag några pocketar också så nu har jag lite läsning på kvällarna. Linus tyckte det var lite rolig titel på en av böckerna, gissa vilken :)

Idag har jag varit på 18 månaders kontroll med Oscar. Han fick en spruta också. 11 750 gram och 84 cm lång är han nu. Han har vuxit på längden men faktiskt gått ner i vikt sedan vi var där i januari. Inte så konstigt iofs eftersom han är så aktiv hela tiden, men det skadar ju inte att försöka pytsa i honom lite extra mat om det går. Men det är svårt eftersom han numera bara äter själv och inte vill bli matad. Men jag är inte orolig för jag har ju en Ida som knappt ätit något under sin uppväxt och trots det är helt normal och frisk. Så det är inte något jag stressar upp mig över.
------------
Oscar för drygt ett år sedan i gåstolen...

Snart 18 månader och familjens lilla busfrö. Herregud vad tiden går!

Det var lite från oss.

Ni hejar väl på Sverige i Eurovision song contest!!

1 kommentar:

  1. Tänk så lika våra liv är egentligen fast vi lever på så skilda håll. =) Ha en härlig helg nu tjejen! KRam

    SvaraRadera