tisdag 18 maj 2010

Glass på tårna, hjula och hoppa.

Oscar fick feber på måndagskväll, 39.7 i temp så vi har varit hemma idag och vi blir nog hemma i morgon med. Trots det har han varit på strålande humör, här kommer en liten filmsnutt från igår när han och Ida äter piggelin. Tydligen är det väldigt roligt att ha glassen på tårna..



Strålande väder har vi haft i några dagar nu också. Ida håller på att lära sig att hjula, något jag själv aldrig kunnat. Jag tycker det ser så kul ut. Är det för sent att lära sig det vid 35 års ålder tro? :)



Nya bikinin som hon fick av kusinen i födelsedagspresent både sover hon i och måste hon ta på sig direkt man kommer hem :)



Oscar har kommit på att det är ganska kul med studsmattan. Tidigare har han varit lite rädd när det gungade under fötterna, men nu tycker han det är ganska kul.




Grönt och fint har det blivit ute också, våra rabarber har börjat komma upp och på björkarna är det små "musöron". Inte kan man tro att vi bara för någon vecka sedan hade snö på gården. Jag älskar våren. Inga insekter och så har man hela sommaren framför sig. Man kan inte annat än att vara lycklig just nu!

2 kommentarer:

  1. Mys pys!!! Än en gång har jag konstaterat att min son verkligen har SMÅ fötter... ;) Dock utan glass för tillfället... Visst är det härligt med all sol?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, det är härligt!! Och Oscar har jättestora fötter. Det har alla mina barn. Tycker mest synd om Ida som är tjej och har stora fötter. Man får hoppas hon blir lång :)

    Kram Uwis

    SvaraRadera