torsdag 13 maj 2010

Ledig torsdag

Här har vi en riktig slödag, ute regnar det och det gör mig inget. Ibland behöver man vara inne och ta det lite lugnt. I går hade vi några vänner över på middag, i dag har syrran med familj varit här på fika och mat. Imorgon väntar jobb och sedan middag hos några vänner och på lördag till söndag skall jag åka iväg till mammas stuga för en tjejhelg. Det är mycket kul som händer nu.

Barnens fotbollsträningar har dragit igång och i år blir det premiär för Ida att börja spela matcher. Jag är inget sportfreak, men jag måste villigt erkänna att det är otroligt kul att se ens barn spela :)

Det är en härlig och rolig tid som man har framför sig nu. Det gäller att passa på att njuta av den medans man kan. Jag räknade ut att det bara är fem veckor till semestern. Härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar