torsdag 25 mars 2010

Intensiva veckor..

Det är mycket på gång just nu. Förra veckan var jag till Stockholm med jobbet. Kom hem på torsdagskväll och på fredagen, dvs dagen efter så åkte mannen och Linus till Ammarnäs. De kom hem sent på söndagskväll. Upp till jobb på måndagen, mannen har jobbat kvällspass den här veckan och jag har jobbat dagtid. Vi har knappt setts och bara hastigt ringt och försökt ta det viktigaste med varanda. Ändå har vi lyckats köpa en bil :-)

Nu under torsdag och fredag är jag på utbildning hela dagarna, när jag kommer hem så åker mannen på jobbet. Kvällarna är fulla med läxor, träningar och lägga barn. I morgon skall vi åka bort över helgen, vi har hyrt en stuga nedanför slalombacken i Bygdsiljum, så det blir en slalomhelg :-). Vi är borta tills på söndag då vi kommer hem igen. Jag kommer då att behöva packa om för tidigt på måndagmorgon åker jag till Gävle i några dagar. Sen jobbar jag bara onsdag och halva torsdag och sedan är det påsk. Det är knappt man kan tro det.

Som ni märker så det ganska intensiva dagar för oss just nu. Det är roligt men man blir trött också. Jag kommer därför att ta en liten bloggpaus tills jag känner att det finns mera tid. Har egentligen hur mycket som helst att skriva om men det får bli senare.

Ha en bra helg och glad påsk om vi inte hörs före! Kramis.

2 kommentarer: