fredag 2 april 2010

Städning, bus och ägg.

I går när jag kom hem från jobbet höll mannen i huset på att dammsuga. Oscar var på ett strålande humör och ville gärna hjälpa till... Det är kul att dammsuga........................ Vad ska jag nu hitta på för bus?.......
Nu vet jag ett bus.....



Vilken busunge! Oscar försöker ta av mig bevismaterialet, alltså kameran...

Efter lite städning gick vi ut på en skogspromenad för att leta lite påskris. Oscar fick hänga med i ryggsäcken. Vi har kossor i skogen brevid oss och Oscar höll på skratta ihjäl sig åt dem. Måste gå dit fler gånger tror jag.

Linus ville prova hur det kändes att ha Oscar på ryggen....Mina fina killar, visst är dem lika varandra? Det skiljer 8½ år mellan dem men dem är bästisar ändå. Linus har ett enormt tålamod med sin lillebror och gör allt för att Oscar skall ha det bra. Idag har vi bara varit hemma, grejjat lite här och var. Barnen har målat ägg och lekt väldigt bra tillsammans En lugn och skön långfredag!


Ha en fortsatt bra påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar