söndag 25 april 2010

Oscar med "pangare".

Nu går tiden alldeles för fort! Men det är ganska mycket roligt som händer också. Vi har haft en fullspäckad helg med trädfällning på gården, barndop (barnens färskaste lilla kusin), tjejfest med middag, sång, lekar och en massa skoj! Barnen har tagit fram studsmattan så nu studsas det för fullt här hemma...(ha gärna ljudet på)

(Obs. Vi har ett skyddsnät till studsmattan men det hade inte kommit upp då jag filmade Ida)


Oscar och Linus har haft lite kul tillsammans och har hittat på en ny lek. Den går ut på att Oscar formar sin lilla hand till en "pangare" och sedan ska han skjuta på Linus som då faller död ner på golvet. Nog märks det att Oscar tar efter sin storebror när dem leker, på gott och ont. Kul har dem i alla fall..

Mina buskilllar!

Jag har planerat lite uteblommor också. Några krukor som sitter på väggen och en lite större kruka som jag tar in för natten. Här är mina penseer som nu står i hallen inne och värmer sig. I morgon åker dem ut igen. Vad gör man inte för att ha lite fint på bron :)


Det var lite från oss, kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar