söndag 18 april 2010

Liten uppdatering bara


Idag har vi haft kalas för Linus. Åtta stycken grabbar har käkat tacos, gått tipspromenad, haft lite olika tävlingar, ätit tårta och haft skoj. Huset är upp och ner vänt och vi vuxna är helt utslagna, men Linus verkade nöjd i alla fall. Jag kom på nu i efterhand att jag inte tog ett enda kort, det var lite synd.

Oscar hade hur kul som helst och satt brevid alla killar vid middagen och skrattade. Han var också ganska utmattad när kalaset var över :)

I morgon börjar inskolningen på hans dagis, det ska bli spännande och se hur det går. Det är även dags att ta tag i maten igen eftersom jag har "fuskat" en del under helgen med att bla äta tårta, fy fy!

Jag har inte mått så bra på slutet heller. Jag har haft så ont i munnen pga av en visdomstand så det är nog dags att ringa tandläkaren. Dessutom vaknade jag upp i morse med ett högeröra som värkte och min onda hals verkar inte gå över heller. Jag har varit allmänt ur form helt enkelt. Känt mig trött, sliten och lite deppig faktiskt. Jag hoppas att det snart vänder och att jag känner mig pigg, glad och frisk. Jag skall göra allt jag kan för att det ska bli så i alla fall.

Nu väntar en vecka framför mig med ensamma kvällar med barnen pga av att mannen jobbar kväll. Jag skall försöka göra tidiga kvällar och kurera mig så att jag blir frisk någon gång.

Ha det bra så hörs vi, kramis!

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket för i dag, kalas o mat o allting, hoppas att du kryar på dig nu åsså ser vi fram emot sommarens husvagnscampande.... Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Tack själv, det var trevlig att ni kunde komma och äta och Linus tyckte det var superkul också.Jag ser också fram emot sommarens husvagnscampande :)
    /Uwis

    SvaraRadera