måndag 5 april 2010

Om kakan, polon och Idas skor.

Oj vad vi har varit borta och ätit en massa god mat i helgen! Ett underbart soligt väder har vi haft också. Det har varit en riktigt härlig påskhelg. Men nu väntar lite hårdare tider vad gäller godis och andra onyttigheter. Annars blir det inte så kul på badstranden i sommar.
--------
Tänkte visa vårt nyaste inköp. Här är vår lilla röda Polo som kommer att vara min lilla bil.

Så nu får vi hoppas att någon vill köpa min lilla "kaka" (Ford Ka). Jag har varit supernöjd med "kakan" men som ni ser så är den väldigt liten så nu har vi köpt en fyradörrars liten men ändå störrebil. Förstod ni det där? Jag menar att vi har köpt en större bil men som ändå är liten.

Min lilla kaka, som att köra en liten konservburk... :-)

Ser ni så otroligt mycket snö vi har kvar! Jag tror aldrig att all denna snö kommer att tina bort, suck. ----------

Sen hade jag lovat att visa Idas nya skor också. Dem skorna som hon köpte och som var den bästa presenten hon fått någonsin. Här är hennes turkosa glitterskor....

Avslutar med en liten bild på Oscar som har sin sista vecka hemma nu. Om precis en vecka börjar han på dagis. Det blir nog super för honom.

Ha en fortsatt bra påsk, det som återstår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar