fredag 19 mars 2010

Tillbaka från Yasuragi

Det verkar som jag mest bloggar på helgerna nuförtiden. Veckorna går alldeles för snabbt.

Jag har varit på Yasuragi Hasseludden spa i veckan här. Det låter underbart men jag var där med jobbet så jag kom hem helt slut kl 22 i går kväll. Det är härligt att åka iväg, träffa kollegor osv men det blir ganska dryga dagar. Man kommer hem sent och ska upp och jobba dagen efter. Jag kan dock rekommendera att åka dit, jättehärliga bad och så får man med sig badrock, baddräkt och tofflor med sig hem. Yukatan (alltså badrocken) skulle man ha på sig även vid middagen så det såg ganska kul ut när 120 kontorsmänniskor åt middag i badrock och tofflor :-) Jag har tagit lite suddiga bilder med mobilen som jag kan visa här på bloggen lite senare.

Jag skall jag passa på att krypa isäng för Oscar envisas med att vakna kl 06 varje morgon så det gäller att försöka komma i säng i tid. Det är verkligen urtrist eftersom jag är en kvällsmänniska och gillar att vara uppe men jag vet att jag alltid ångrar mig dagen efter om jag inte har fått sova.
Här kan ni kolla in Yasuragi om ni vill. Om ni kollar in badet så ser ni en person som har på sig Yukatan ifall ni vill se hur den ser ut...

http://www.yasuragi.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar