lördag 12 juni 2010

Testing..

Som ni ser så håller jag på att mixtra lite här på bloggen. Testa lite olika saker, mest bara för att det är så roligt. Så bli inte förvånade om layouten ser lite olika ut varje gång ni kikar in här, för ni har ändå kommit till Uwis och company :)

Snart ska jag visa er lite bilder från skolavslutningen och lite annat men jag behöver lite hjälp av mannen eftersom jag har jag tagit en del bilder med hans telefon. Vår digitalkamera verkar ha gett upp och en ny digitalkamera, eller helst en systemkamera är något jag verkligen skulle vilja ha. Men det verkar som det hela tiden finns andra saker som måste prioriteras. Som en ny spishäll eftersom den vi har nu knappt går att laga mat på, eller ett par nya glasögon eftersom det visade sig (efter en synundersökning) att jag knappt ser något med mina nuvarande. Och sedan verkar det alltid som att barnen behöver saker hela tiden. Nya fotbollskor, benskydd, jackor, byxor, strumpor, stövlar, tröjor, galonbyxor, blöjor, nappar, regnställ, hårspännen, cykelhjälmar, överdragsbyxor, badkläder, pyjamasar osv. Det tar aldrig slut. Och då är det lite svårt att bara nonchalera det och köpa en systemkamera flera tusen. Men drömma kan man väl få...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar