måndag 7 juni 2010

Hoho, vi lever!

Smyger in och säger hej, så att ni inte tror vi har dött eller nåt.

Vi har haft en supertrevlig helg ute vid havet med några kompisar. Vi har grillat, bastat och haft det bra. Barnen hade superkul och det var inga problem att lägga Oscar borta. Ida hade vattenkrig i bastun och ville inte gå och sova fast klockan var närmade 12 på natten. Är det fest så är det fest! :)

På söndag kom syrran med familj på besök och vi åt tårta och grillade. Vi var också och hejade på Linus som spelade fotboll. Han gjorde ett par riktigt snygga räddningar i målet måste jag säga. Man blir riktigt stolt. Jag skojade med Linus och sa att om han förlorade så skulle han bli utan lördagsgodis..hehe. Tur att dem inte förlorade ;-)

Ja, det var lite från oss. Två veckor kvar till semestern nu. Skall bli så skönt!

3 kommentarer:

  1. Men hallå! Vad då två veckor kvar, jag har ju SJU!!! Hur orättvist är inte det??? =) Jag hoppas att du har haft en härlig födelsedag i alla fall, och ni verkar ha haft en kalashelg! MYS!

    SvaraRadera
  2. Tack Jeanette! Sju veckor till semester, det låter jobbigt. Jag ska hålla tummarna att tiden går fort för dig :)

    Kram Uwis

    SvaraRadera
  3. http://www.jeanikee.se/?p=1324

    SvaraRadera